Nuffnang2

Monday 11 October 2010

Sizzling & Spagheti

- My favourite food.
- Aku dah cuba hampir semua tempat makan yang ada jual sizzling kat tempat aku.
- Tak bermaksud aku ni jenis demand dalam bab2 makanan.
- Semua makanan aku boleh makan tanpa ada pantang larang or alah.
- Cuma jangan biasakan diri terlalu bebas makan. Kesannya ada, tunggu tua nanti.
- Ada rezeki lebih2, baru aku makan.
- Kalau masa aku belajar dulu kat Melaka, sizzling paling sedap kat Dataran Pahlawan.
- Kalau kat tempat aku ni, Safari Resort kot.
- Paling kurang sedap, kat kedai roti segar. 1st time rasa sizzling pedas. Apa hal la~
- Spagheti pula jarang aku makan kat luar.
- Selalunya my ummi yang masak. Puas makan! :)

2 comments:

Anonymous said...

weh amar aku ini hahaha saje test power

koichi said...

tq ely.hee :)