Nuffnang2

Saturday 9 October 2010

Math

Salam..
Baru2 ni aku ada beli satu buku math form 4 & form 5. Aku juga fotostat buku latihan form 4 dari adik aku sendiri. Sebabnya... aku nak study balik subjek yang aku pernah minat satu masa dulu. Ntah la. Dulu masa beli excited gak nak buat. Tapi sekarang dah slow sikit. Sebabnya... masa buat latihan hari tu, dah banyak solution aku dah lupa. Adoi.. Kalkulator aku lak dah jadi hak orang lain. Memang kira hari tu guna kiraan manual. Peh terbaik gila masa wat. Buat masa ni elok aku fikir beli kalkulator dulu. Baru buat balik latihan tu. Yang tak boleh blah masa aku nak fotostat latihan adik aku tu, aku terserempak dengan jiran kepada jiran aku. So tegur macam biasa. Dia tanya buat ape tu. Aku jawab fotostat je. Dia tanya lagi fotostat apa. Sambil 2 memang dah tengok buku yang aku pegang. Dia tanya mengajar ke. Aku jawab tak & senyum je la. Ada rezeki, aku pun teringin nak mengajar. Tapi subjek math je la. Add math jangan harap la. Aku sendiri tergolek nak jawab. So conclusion yang ada sekarang, saya suka math! hahaha








ni la buku2nya :)

No comments: