Nuffnang2

Friday 15 October 2010

Hard Time

Salam..
Alhamdulillah selamat gak sampai ke rumah. Aku g konvo kat UPM, & tu konvo yg kedua. Serius aku ckp, byk gile mslh da jd kt aku. 1st beg aku hilang. Dlmnye cume ade paper & spek aku. Tp spek aku tu boleh thn gak la mhlnye. Aku mmg jarang gune spek. Tp klo nak drive mlm, nk study, aku mmg kene pakai. Sakit ati tu ade gak. Tp reda je la. Aku nak ngutuk org yg amek or terambek pun, bkn bende tu boleh dtg balik kat aku. 2nd  thing, transkrip aku slh. Pointer cgpa aku turun 0.2 dr transkrip sementara yg aku dpt dr kolej. Biar la btul. So nak setel2, aku pun xreti nak terang. Repeat paper aku da mencacatkan lg pointer yg sdia ada. Aku mintak tlg amir tgk, bro lokman & my lecturer. Hmm memang susah bile da jadi camni. Lastly aku g ppl upm sane, aku tanye diorang sendiri camne ngan transkrip aku. Ade salah ke kn. Tapi diorang ckp xde salah. Cume maybe kiraan cgpa last tak tolak kredit kimia ape ntah. Aku pun xbape taw ape dia ckp. So skang ni dia ngah check balik. Hope btul ada salah. Sebab mati le aku klo pointer aku camtu je. Nak keje, nak sambung, percent nk dpt cam susa je bile da jd camtu. Thanx to mizah & madi sbb tmn kat ppl 2 ye. Adoi leceeh!
Skang tawakal je le. Bende nak jadi. Sabar mar :|

2 comments:

Afiqah Anwar said...

hum..sabar ye.

koichi said...

yea afiq.trime ksh :|