Nuffnang2

Sunday 10 October 2010

Russian

Salam..
Hari tu aku ada terjumpa satu fail notepad dalam folder adik aku kat dalam laptop rumah. Dalamnya ada kamus bahasa Rusia. Aku pelik gak sebab adik aku bukan belajar sana. Masa dia belajar kat KMS dulu pun mana ada ambil bahasa Rusia. Tapi itu semua tak penting la. Sebab dah terjumpa dah pun. So aku nak share la dengan siapa2 yang ada tengok blog aku ni. Belajar sikit pun layan je :)




udachi - good luck
paka - good bye
harasho - good
spaseeba - thank you
zdneom rashdenia - hepy birthday
zdrasvuite - hai
dobrae utra - good morning
dobrei den - good afternoon
skazhite pazhalusta - excuse me
nezashta - dont mention
spakoini noche - good night
spakoinoi - calm
noch - night


Grammar tidak ada, so pandai2 la sebut ek. Ikut dan je :p

No comments: