Nuffnang2

Sunday 10 October 2010

Cakes

Salam..
Ada siapa2 yang suka kek? Dalam kamus dewan maksud kek ialah ... tak penah buka lak gi tengok. Aku cari dalam google search pun tak jumpa. Sendiri2 tafsir eh. Sometimes i feel weird to anyone who fanatic about cake. Apa yang special sampai hampir semua orang suka kek. Mesti korang tau kenapa aku tanya pasal ni kan. Because i dont like cake. Kadang2 je aku makan. Tak pun jarang2 je. Itu pun belum tentu sepotong aku boleh habiskan. When my bithday come, actually i dont like anyone to celebrate that. Kalau setakat makan2 biasa aku tak kisah sangat. Tapi kalau dah sampai beli kek, tu yang tak boleh blah. 1st thing waste money and then aku tak kan makan. Birthday aku tahun lepas pun, aku tak sentuh langsung kek aku sendiri. Kalau nak juga beli, beli sepotong je pun dah cukup kot kan. Haa lastly, umur dah berapa dah kan. Macam budak2 lagi tengok kalau nak celebrate2 ni. So conclusion sekarang ada dua. 1st aku memang tak suka kek dan tak kan suka. 2nd lak diam2 je sudah.ok? Beringat aje. Kita ni pun bukan makin muda. Maybe itu keseronokan dunia yang tak salah kita raikan. Bergantung pada diri masing2 :)

No comments: