Nuffnang2

Sunday 10 April 2011

demand, tak kisah, ape je la!

salam..


aku pun tak taw nak bukak cite ape. cume aku nak cite beberapa pengalaman aku sendiri yang tak seberape nak demand, tak kisah, ape2 je ikut je. aku ingat lagi dulu time aku kuar dengan warden aku mase form 5 dl, lepas balik dr usrah dlm pukul 10 mlm, sebelum balik hostel dia ajak le makan. aku pun on je la. sebab bukan duit aku yang kene kuar kan. haha sampai je dekat warung, so berlakulah interaksi antara aku, warden aku & pengambil pesanan. aku pun tak bape nak ingat, tapi aku amek yang da di lebih2 kurang kan la. sampai pengmbil pesanan tu..


pengambil pesanan: nak minum ape?
warden: bagi le milo ais.
aku:  same la.
pengambil pesanan: makan?
warden: nasi gorang kampung.
aku: jap ngah pikir.


disebabkan aku ni tak seberape demand, tak kisah, aku jawab ini..


aku: err..ape makanan paling murah sini?
warden: ape kamu ni amar (sambil gelakkan aku)
pengambil pesanan: (gelak same)
aku: (sekali gelak)
 kesimpulan: macam sie. mesti warden aku cakap dia ni jenis muke takde duit ke sampai soklan tu yang aku tanye kan. huhue




then ni yang selalu berlaku. dalam family aku gak. bile kuar mane2, then parents aku akan tanye nak makan mane, adik2 aku masing2 gtaw le kat mane tempat yang diorang nak makan. sampai turn aku, "tak kisah mane2."
bile mak aku nak masak, tanye aku, kadang aku jawab, "yang senang umi masak je."
bile tanye nak holiday mane cuti nanti, adik2 aku beria bg cadangan bagai, sampai turn aku, korang pun da taw kan ape aku akan jawab.
kadang umi aku pun dah fed up nak tanye. adoi


kdang aku terfikir, salah ke aku camni ek? haha takde feel ke ape. sume ikut orang je =.=


ni kalau bawak bas ni, semua penumpang aku bagi naek free kot. wakaka!

6 comments:

Afiqah Anwar said...

haha. pakcik bawak ah bas pegi risda! dapat naek free. yay. haha.

eh kenapa blog dah maken wane wani ni~ cursor pun comel? waw~

koichi said...

ko sorang je kene bayar. org laen aku bg free. hahaha

waw! xtaw la. saje je. hee laen dr laen sket. ehe kan2? ;p

Afiqah Anwar said...

ececey~ ke ade org tolong buatkan. hihih

koichi said...

sape nak tolong wat kan? ehe
buat sendiri le. aku minat tgk2 coding ni ;pp

sara saranghae said...

^^

koichi said...

:))))))))))))