Nuffnang2

Saturday 9 April 2011

bace je. pastu padam wat2 macam xbace.

salam..
aku xtaw nk share ape kat blog ni. baru2 ni, xdela baru sgt. dlm 2 mggu lps gak la. aku ade pergi kursus risda asassment centre (rac) kat blakang zoo kat ampang. memang patut belakang zoo pun. dari simpang ke dalam mau 7km. ceruk! line celcom xde, maxis? lagi la. tanam je fon maxis klo bawak sane. ok program best la. aktiviti memang suh kite tonjolkan diri, byk cakap. jumpe bdk2 risda blk. ingat da xdpt jumpe masing2 da kn. ye tak? antara aktiviti yg pling mencabar, public speaking. speaking ko dpn2 fasi & orang dalam group. klo speaking dpn2 sume orang, seminggu blm tentu abes. sume total candidate 300+ kot. ceh candidate ke? aku pn xtaw nak taip pe. ada la tempias2 kait. dua ari je program, then balik da. aku sebenarnye bkn nak cite sgt psl rac tu. aku nak cite bile aku otw balik. aku sampai bukit jalil, beli la tiket bus. dapat kol 9 mlm. sementara nk tunggu aku tunggu kat surau sane. duduk2, ade sorang pakcik nga solat. lepas dia solat, dia pn salam ngan aku. aku senyum kt dia, tu salam kot. 


then dia tanye..


pakcik: nak balik mane?
aku: kuala kangsar pakcik.
pakcik: naek bas pe? kat dpn sane konsortium da nak gerak g kuale gak.
aku: takpe cik. saya da beli da tiket pun. dah biase naek transnasional (sambil senyum sbb pakcik tu nak blah)
pakcik: o0 ok2.


baru bape tapak dia jln, dia patah balik then tanye aku..


pakcik: drive bas ke?
aku: ha? xla pakcik. hee (senyum sebab kesian lak)


tu dia. muke aku ade cam driver bas ke?? =.=
tu je aku nak cite. sekian.

6 comments:

Afiqah Anwar said...

hahahahahah!

driver bas! kahkahkah >.< (sambil tepuk2 meja)

eh. risda. kat mane lagi tempatnye kalau bukan 'yang dalam2 tu' haha

koichi said...

haha ko naek aku je pasni afiq. hahaha aku drive pasni! :ppp

sara saranghae said...

hahahha...

koichi said...

ko gelak kn sara. hee

sara saranghae said...

xpelh..bahan..

koichi said...

ek nape ngn bahan?