Nuffnang2

Thursday 25 November 2010

Success Times Triangle

Salam..
Aha title ats ni bkn btul pn. Nak cite baru2 ni aku g Berjaya Times Square (BTS) dgn family. BTS? Klo blaja klape sawit mean is buah tandan segar (xde kene mengena). Ehe So nk cite la sket exp aku dpt sket smlm. Sket ke? Bleh la layan. Aku ni bleh thn gak jenis yg gayat. So nk men bnde2 alah pusing2, trbang ats bwh, fikir 2,3 kali. Aku dtg mmg ngn family, tp parents aku xmasuk. So aku ngn 3 org adik aku je yg masuk. Bodyguard jap kot. 1st time masuk lak tue. Ahah




Dia xde mate.


Aku nek jep. Xtaw pe name bnde alah nie.


Bleh tahan gak le nek roller coaster nih. uhu


1st masuk, ni la bnde pling byk kali aku tgk. Fikir byk kali nak naek.

 
Snap curi2. Cian dia. Smpai terbaring. Pening kot :p

Adik2 aku. Ehe


Lagi sorang adik aku :p


 Nk masuk umah hantu, tp brbayar lak. Adar lg bawak duit. Ingat masuk dlm sume free. So layan la sekor antu ni terlepas. Hee



Makan~ (Pehal peyut cam beso -_-")



 Ni aku xmen. Aku tgk bkn men laju pusing. Kang riso ilang ingatan lps maen. Aha :p



Dlm tu aku maen tige bnde jep. Dua namenye aku xtaw. Yang aku taw roller-coaster pusing2 bagai tue aku maen gak akhirnye. Yg laen2 ade ngah mainternance. & yg laen2 byk utk bdk2 jep. Kang maen xkene gaye lak. So masuk dlm kol 11 lebih, kuar dr bts tue dlm kol 4 lebih. Rugi lak aku xdpt upload video. Internet lag skang ni. Nnti2 je yea. Ehe Siyes best :))

*Sakit ati ngn internet -_-"

10 comments:

diejaija said...

wah....best gler ko men bnde alah tuh(xtau nme sainstifik kesemua bnde tuh)..

Afiqah Anwar said...

haa..dah pegi dah sini..besh2..tapi time tu ramai gila org~

eh nape gedik sgt eja perut jadi peyut? haha.

koichi said...

sis: sume name pelik2. mls lak aku nk ingat. aha
afiq: aha aah kn. time aku g ade plak rmai org baek2. sume gile sng conclusion nye. ngeh
ceh yeke? aku xsdr lak. aha :p

sara saranghae said...

bestnye aq x pnh g pn famly aq dh pnh g aq jew l0m g lg...c0z ari 2 aq mlz nk ik0t..hahah

Yunie Husna said...

waa..sgt lme oke ta g sni..last masok tmpt men2 nih tyme skola lu ow. besh sbb lu terkinje2 nk men itu nk main ini. HAHA ~

koichi said...

sara: len kali g le. best ar. ehe eloknye aku suggest ko msuk umah antu. pling terbaek! aha
yuni: aha prangai bdk2. bese la. klo da besa sket ni nk kinje2 lg, mmg org tgk pelik la. aha

sara saranghae said...

xnk aq...hahaha

koichi said...

hahaha antu pn ske tgk ko kne nyakat xD

Anonymous said...

hehe..aku pun xepnah pegi lagi..perghhh!
dtg kl xgtaw!!!

koichi said...

ceh tmpt2 cmtu ko bkn layan. slalu g pavilion je kn. aha