Nuffnang2

Wednesday 12 January 2011

cancel

ahaha aku sebenarnya dah tulis karangan cerita aku sepanjang pergi ladang aku kat kampung tu. tapi tak jadi nak post sebab panjang sangat. aku pendekkan, ada individu tertentu yang telah ambil kawasan tanah di ladang opah aku tu. paktam aku dan aku pergi ke rumah individu tersebut untuk berbincang. masing2 taknak beralah. ada la sedikit suasana tegang, tapi semuanya baik semula. paktam aku beralah akhirnya. aku taknak bersuara masa tu sebab mungkin lebih baik aku diam kot. hal2 orang dewasa macam tu, aku tak berani nak masuk campur. yang aku rasa kurang senang bila orang tu cakap atok kamu mati hidup balik pun aku takkan bagi tanah tu. betul taknak bagi balik. sempadan dah ada, kenapa ada pokok dia boleh tanam dalam kawasan opah aku. tak ke pelik kan? abaikan la. cuma pengalaman macam ni, aku rasa sesuatu yang mencabar juga la. berpeluang rasa. hee




moto wat g ladang. memang jahanam!


sembang dengan orang yang handle ladang. kiri tu la paksu aku. hee

No comments: